- Reklaminis skydelis išsaugotas
- Julius Adomkus By
- Kategorija: Švietimo centro naujienos
- Peržiūros: 122
Skaityti daugiau: Diskusija „Karjeros specialisto vaidmuo mokyklos bendruomenėje“
- Reklaminis skydelis išsaugotas
- Julius Adomkus By
- Kategorija: Švietimo centro naujienos
- Peržiūros: 157
Skaityti daugiau: Metodinis renginys ,, Bendradarbiavimo įtaka visapusiškam vaiko ugdymui(si)“
- Reklaminis skydelis išsaugotas
- Julius Adomkus By
- Kategorija: Švietimo centro naujienos
- Peržiūros: 272
2024 metų kovo 21 dieną Telšių rajono savivaldybės Centralizuotos biudžetinių įstaigų buhalterinės apskaitos skyriaus darbuotojai, atvykę į Gargždus, sėmėsi gerosios darbo patirties iš Klaipėdos rajono švietimo centro Biudžetinių įstaigų centralizuotos apskaitos skyriaus darbuotojų.
- Reklaminis skydelis išsaugotas
- Julius Adomkus By
- Kategorija: Švietimo centro naujienos
- Peržiūros: 121
Klaipėdos rajono specialiųjų pedagogų ir logopedų metodinio būrelio nariai turi puikią tradiciją kovo 6 d. paminėti Europos logopedų dieną. Šį kartą ta proga Veiviržėnų Jurgio Šaulio gimnazijoje vyko metodinis renginys „Sensorinės erdvės panaudojimas logopedo darbe“. Gimnazijos logopedė Inga Linkuvienė pristatė gimnazijoje naujai įrengtą sensorinį kambarį, bei jo panaudojimo galimybes logopedo darbe. Buvo pristatyti 2 pranešimai: logopedės Ingos Linkuvienės pranešimas ,, Logopedinės pratybos sensorinėje aplinkoje“ ir ugdymo centro ,,Diemedis" logopedės Kornelijos Martinkienės pranešimas ,,Keliaukime po pojūčių šalį kartu su logopede“.
Skaityti daugiau: Metodinis renginys ,„Sensorinės erdvės panaudojimas logopedo darbe“
- Reklaminis skydelis išsaugotas
- Julius Adomkus By
- Kategorija: Švietimo centro naujienos
- Peržiūros: 85
Pagal TŪM I programą vasario 28–kovo 1 d. Švietimo centre buvo organizuoti mokymai ,,Kultūrinės kompetencijos ugdymas kaip integralus mokymosi procesas“. Vilniaus Vytauto Didžiojo gimnazijos mokytojos edukatorės Andželika Aleksandravičiūtė ir Lina Sirgedienė savo praktine patirtimi ir pateiktais pavyzdžiais provokavo TŪM I programoje dalyvaujančių gimnazijų pradinių klasių, lietuvių kalbos ir literatūros, menų bei kitų dalykų mokytojus į rimtus dalykus pažvelgti per žaidimo prizmę, taikant žaidimu grįstus ugdymo metodus, į meną ir kultūrą pirmiausia žvelgti per asmeninį santykį, mokė, kaip pasiekti, kad kultūra ir mokymasis darytų visuomenę atvirą pasauliui ir vieni kitiems, kad būtų ugdomas kuriantis ir mąstantis žmogus.
Skaityti daugiau: Tūkstantmečio mokyklų programos (TŪM) mokymai